9 Mart 2013 Cumartesi

Evde Dis Beyazlatma

    Eskiden 3 günde bir asagida verecegim tarifi uygulardim ve gercekten ise yarar iyi sonuclar alirdim, sonra ne olduysa unuttum. Bir önceki yazimda katki maddesiz temizlik nasil yapiyorum yazmistim.
    Disleri beyazlatmak icin satilan pastillerde, dis macunlarinda v.b ürünlerde dis etine ve minesine zarar veren, yanlislikla yutuldugunda zehirlemelere yol acabilen maddeler var. Neler var derseniz bilmiyorum neler var, Dis doktoruna gittigimde saymisti neler oldugunu hatirlamiyorum.

      Lafi uzatmayayim ben söyle yapiyorum;

  karbonat ve limonu bir tabakta karistirip dis fircasi ile dislerimi fircaliyorum, haftada 2-3 kere yapiyorum. Hem hemen sonuc aliyorum hemde aliskanlik haline geldiginde uzun ömürlü oluyor 


Not: kabonati cok sevin onunla daha cook isimiz olacak:))



sevgiler..

3 yorum:

  1. Karbonatı sevemiyorum bir türlü ya kokusu tadı kötü geliyor ama limon belki keser bunları denemek lazım ve mecbur alışmamız lazım böylesi daha sağlıklı bahsettiğin gibi diğerler şeylerin içerisinde neler var bilmiyoruz.İlk iş denicem bende sonuç alırsam yazarım buraya Kahve,sigara derken dişler mahvoluyor elveda sarı dişlerr yaşasın beyaz dişler inşallah bembeyaz olur yaa çok istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk denedigimde pek bir sey anlamamistim ama düzenli kullanimda cok iyi sonuclar edindim, hergün fircalamak cok ise yariyor fakat ben de senin gibi tadini sevmiyorum tuzlu tuzlu geliyor limon koyunca gecer saniyorsun ama hicde ögle degil maalesef:(( limonun icindeki asitler nedeniyle agartici öözelligi var o yüzden kullaniyorum ben.

      Sil
    2. Denedim evet geçmiyormuş ama sonuç alınacaksa bence katlanılabilir :)

      Sil