15 Mayıs 2013 Çarşamba

Lush babblegum yapimi ( dudak peelingi yapimi)

Herkese merhaba, Mart ayinda cok merak ederek aldigim Lush babblegum dudak peelingini ilk denedigimde tepkim "aaa ben bunu yapabilirim" olmustu. Marketten daha önce aldigim gida boyalariyla deneyeyim dedim ve sonuc babblegum ile ayni oldu. Eee aynisini yapabiliyorken insanin icinden birdaha satin almak gelmiyor tabi :) iki gün önce bitmisti, kendime yapayim dedim, yapmisken videoya cekeyim dedim. Bence boyayada hic gerek yok ama evimde bulundugu icin ben boyayida kullandim. Icine illaki argan yagi kullanmanizada gerek yok, zeytin yagida is görür:) iyi seyirler..




1 yorum:

  1. Böyle şeyler eğlenceli oluyor yaparken.Hem eğlenip hem faydalı birşeyler yapmak insanada iyi geliyor. Nasıl aklına geliyor canım bunlar sayende çok şey öğreniyoruz. Buna benzer bal ve şekerle peeling yapıyorum ben de.:)

    YanıtlaSil