24 Şubat 2013 Pazar

Birlikte Yasamak Nedir?

7 yaş ve üzeri çocuklar için yazılmış "filozof çocuk" serisinden bir kitap. Serinin diğer kitapları şöyle;
Ben Neyim
Duygular Nedir
İyi Ve Kötü Nedir
Hayat Nedir
Özgürlük Nedir
Mutluluk Nedir
Birlikte Yasamak Nedir

Şu an benim elimdeki kitap Birlikte Yasamak Nedir? Çok soru soran çocuklara çok soru soran kitap. Dünyayla., yaşamlarında ilgili kaliplaşmiş düşüncelerden ziyade eleştirel bir bakış sunuyor.
Açıkcası ben çok beğendim. Kitaptan birkaç cümle örnek verirsem sanırım daha faydalı olacak.
Birlikte yaşamak için her zaman bir lidere ve kurallara ihtiyacımız var mı ?
Herkez farklı şekilde düşünebilir ve aynı zamanda haklı olabilir mı?

Ve kitabın arkasında bir slogan var.
DÜŞÜNMEK, ÇOCUK OYUNCAĞIDIR
Böyle lanet kitap iste:)
(Bir kınayanın arkasına gülücük koymayı hiç sevmiyorum ama insanlar anlamaz diye, kınayanın anlaşılmamasi fobim var)

Yazar; Oscar Brenifier
Yayinevi; tudem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder