20 Nisan 2013 Cumartesi

Organizatör (Düzenleyici)

Oh nihayet bitirebildim. bunu yaparkan aklimi en cok kurcalayan sey adiydi, organizatör, organezer... aslinda TDK`nin sitesine girip bakmayi cok sonradan akil ettim ya neyse. Yani kisacasi türkce adi düzenleyici.
Bu kücük karmasadan sonra gelelim asil meseleye bunu yapmak üc günümü aldi, aslinda öyle üc gün alacak birsey de degil, nasil yapmaya karar verecegim üc günümü aldi desem daha dogru olur. On santim kesin bes santim kisaltin diye ölcüler vermeyecegim tabi ki, cünkü herkezin kendi ihtiyaci farklidir. Kullandigim malzemeler;
herhangi bir kutu, makas. yapistirici, degisik renklerde kagit ve hayal gücünüz. nasil yaptigimin da videosunu cektim iyi seyirler. Video izlemek istemeyenler icin de bir resim ekliyorum. :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder